Followers

Sunday, January 23, 2011

Operasi Malam Ini

.

.

Huwaaaarghhh!!

Banyak giler pakaian yang tak berlipat cik emy oii...

So, nak kena hader kerajinan banyak lah malam ni ya....???

Kalau tak berlipat nanti CE tak dapat nak tidur atas katil....ha ha

Saper-saper yang rajhinnn tu...meh ler tolong melipat....banyak pahala tolong menolong ni weiii...

Huh...korang mesti nak jawab macam ni kan kan kannnn...






"banyak ler nak tolong...yang haku ni pun tak terlipatnyerr... #@!^%$*&^@!*^%$%* ..."





Ohh...maafkan saya....kita ni serupa ruper-rupernyerrr!....keh keh keh...






10 comments:

  1. hehehhe...

    baik lipat..

    kalo malas nak lipat campak aje bwh katil..ehhehe

    ReplyDelete
  2. nak saya tolong??..

    saya nak tolong tengok CE lipat.. koh koh koh

    ReplyDelete
  3. saya free nak tolong... tapi apakan daya jauh... tehehe...

    ReplyDelete
  4. @bujal X

    iyalah pakcikkk....saya nak rajhinn sentiasa lah ni..~

    ReplyDelete

Terima kasih la comey..comey sekalian..:)