Followers

Wednesday, September 29, 2010

Kenapa Perempuan Suka Ambil Gambar Sekerat??


Hi semua....
kalau korang baca title kat atas ni....
alahaiii macam kena kat batang hidung aku sendiri pun ada juga...
sebab aku pun suka ambik gambar sekerat jgk okeh....keh keh keh
yang ala-ala nya seperti begini...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

 tadaaaaa.....cantik tak???
namun hakikatnya adalah seperti ini...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

erghhhh.......
dalam banyak-banyak gambar yang diambil
posing sekerat jugak lah yang paling diminati...hohoho
kalo boleh nak ambil bahagian kepala je...
badan jangan tunjuk kat orang......hahaha

* MALU !!!!!! *

punyer lah tak ada 'self confident' aku ni kan.....:((

Gambar itu hanyalah gambaran ttg diri aku je.....contoh okeyh...it's not me..
aku cari kat pakcik gugel ni haaa....sekali dpt yg ini...
ambik je ler tampal dalam blog...keh keh keh
aku pun tak tahu la....camner leh naik giler2 berat badan ni...
nak kata makan banyak tak juga...maybe hormon kot..
skrg ni dah la duk umah je...tak bergerak langsung okeh..
susah hati la juga...hari2 timbang tapi tak turun2 jugak..
orang lain bulan puasa berat turun berkilo-kilo
tapi aku???? cam hampehhhh je......:(((

pepe pun bersyukur je la kan......chubby itu sweet okeh....
asalkan tak ada penyakit kronik2 tu udah le...
nak turunkan berat badan tu buleh tapi nak kena usaha lebih la skit kan...
cuma aku je yang malehhhhh......diet main2.....heeeeee




Ini baru saya yang sebenar...pic kecik2 sudeyyy..
(hakikat yg cukup malu nk tayang muka kat dlm blog....erghh..T__T)
With love, 

 

7 comments:

  1. ahahaha.. tgok pix yg atas, meleleh air liur..
    bila scrolled bawah, failed! hahaha.. sengal!

    ReplyDelete
  2. hahahaha... kantoi kak emi... terbongkar segalanya... patutla kak emi suke amik gmbr sekerat... he3

    ReplyDelete
  3. hahaha...hanim...sysssss...diem-diem sudeyyyy...:P

    ReplyDelete
  4. cun pe... tengok abdan chubby skit.. haha

    ReplyDelete
  5. aujinz: kucing kah? hehe
    hamzah: si bunga ko chubby tak?? haha

    ReplyDelete

Terima kasih la comey..comey sekalian..:)