Followers

Tuesday, September 7, 2010

Oh Tidakkkk...Baju Raya Akuuu....!!

Arghhh...tulunn jahit manik tak siap agi kat baju rayerr aku!!
aku dah agak dah mesti jadi camni punyer
sbb suker buat keje last minute kan..
haha...padan muka aku!!

Org lain duk bersuka ria tunggu hari raya
tapi aku??? duk busy siapkan jahitan manik...adeiii..
bila la nak siap ni weii...
naik boring dah aku duk mengadap benda ni je..
macam la tak de keje lain nak buat??
mak aku dah bising2 dah tu sbb tak tolong dia buat keje

Esok dah la aku ada test JPJ...
ahhhhhhhh......makin kusutnyer kepala otak aku!
berdebar sekian hal...cam nak luruh jatung pon ada..
pastu jalanraya mesti jem...
agak mencabar la jgk aku nak test jalanraya nanti..huaaaaa...T_T
Tapi aku harap2 lulus dgn jaya la....amin...
malas dah nak jejakkan kaki ke driving skool tuuu lg...

Ni...hal manik ni camner la weii...
kalo tak siap gak alamak tak de baju rayer lah aku nanti
umah dah la x kemas lagi...sah2 kena bebel dgn mak aku ni 
gerentiiii kena marah la...

tangan ada 2...kudrat ada 1 je...
abis...mana satu aku nak buat ni..??
aku bukan nyer robot...(- -") 
Grrrrrrrrrrrr.....!~

1 comment:

Terima kasih la comey..comey sekalian..:)