Followers

Friday, November 12, 2010

Beliau Pemalu Rupa-Rupanya...

Kini baru ku sedar...beliau pemalu rupa-rupanya.....selama ini aku ingatkan beliau ni jenis yang tak tahu malu??...keh keh keh..


Beliau ku namakan sebagai Millo.....tapi bila ku panggil "Millo".."Milo"...sampai nak tercabut anak tekak ni duk memanggil.....mcm har** beliau nak menjawabnya...nasib aku la kan bila bercakap dgn beliau ni...kah kah kah...


Baru-baru ni aku ada mengambil gambarnya....just saja-saja nak buat kenangan...(kata kauuuu...). Tapi yang aku musykilnya.....bila time aku nak snap gambar, beliau macam semacam jekkk...grrrr....


Pelbagai teknik dan sudut gambar yang aku ambik.....semua tarakkk menjadi okeyyy....macam-macam alasan yang cuba beliau lakukan bagi menghalang aku daripada mengambil gambar beliau....aku lagi la hottt pluss bengang kan??.....

Korang tengoklah aksi-aksi beliau yang mengada-ngada ni.....bajetttt artisss hottt...tak nak bagi org ambik gambar dia....nasib baik beliau ni cute.....arghhh...!


Time mula-mula nak ambik gambar, beliau tengah tido....pastu terkejut aku dtg...dah tak jadi nak ambik gambar tengah tido...






Pastu aku panggil la nama "millo'.....dia buat dekk jekk...siap paling muka tak nak tgk aku lg tuhh.....grrr......




Aku tak give-up....aku panggil lagi dgn bunyi-bunyian... "miowww..miowww.... chekk..chekk...chekk" tapi.....dia buat-buat aksi-aksi exercise pulakk dahh.... T____T




Pastu aksi-aksi membersihkan diri.........muka langsung tak nak tgk aku dari mula2 tadi......sombong giler okeyy....ko bajet ko hot kerr millo??? arghh...
  



Mmg tak ada satu pun gambar dia tgk kamera hanset aku ni....geramm betul aku.....macam tau2 jek aku nak ambik gambar dia?? walhal mana ada flash pun kamera hanset tuhh.....camner dia leh perasan tak tahu lah aku...last-last aku dah sakit hati...aku tonyohhhh muka dia macam dalam gambar kat bawah ni...suh dia tgk kamera hanset aku ni.....hhahhh...baru dapat ambik gambar muka dia okeyyy....itu pun mcm muka tak ikhlas jekk dan hampir2 nak gigit tangan aku ni...erghhh...tensen dowhhh....T_____T





Nak warna mata macam Millo boleh???? hik hik hik


4 comments:

  1. lah putih rupanya millo ... ingatkan warna cam millo ... hik3

    ReplyDelete
  2. wah.. comelnye.. rindu plak kt kuceng aku..

    ReplyDelete
  3. pergh
    berlagak diva seh~
    kang ade yg jadik satae gak ni kang
    ~

    muahahha~
    satay kucing,
    cam sedap je kak~

    ReplyDelete
  4. salam
    sah sah malam ni gua tak jadi minum milo panas..ceh

    ReplyDelete

Terima kasih la comey..comey sekalian..:)