Followers

Wednesday, November 10, 2010

proton Inspira Dilancarkan

Hari ini dengan rasminya kerata Proton Inspira dilancarkan....wahhh....kemain lagi kan.....smart jgk la aku tgk kat tv3 td.....ala2 sporty pun yea...ini kereta keluaran Malaysia okeyy....haruslah kita bangga kan..? hehe...

Untuk pengetahuan korang semua...Model Inspira yang dihasilkan bersama oleh Proton dan Mitsubishi Motor Corporation di bawah perikatan strategik kedua-dua pihak boleh didapati dengan dua model iaitu model 1.8 liter menggunakan transmisi manual dan transmisi automatik, serta model 2.0 liter dengan transmisi automatik

Model Inspira merupakan kereta yang telah dipertingkatkan daripada teknologi Lotus terutamanya dari segi panduan dan kawalan kereta.

Proton Inspira yang akan menggantikan Waja ini dijual pada anggaran harga jualan RM79,888 bagi model kelas bawah dan tidak melebihi RM95,000 bagi model peringkat tinggi.

Bagi aku harga dia amatlah berbaloi-baloi untuk dibeli sebab tak sampai RM 100K pun.. lagi pun ada mitsubishi tu beb..! tak ke menangis jiran2 duk tgk korang pakai kereta ni....harus lah bangga!...ehh...ehh...tak baik riak takbur tauuu....keh keh keh...

Untuk keterangan lanjut sila lah berhubung dgn ejen-ejen jualan yang berdekatan okeyh....hehehe..

Okey lah...taip pjg2 pun tak guna...korang bukannyer nak baca pun blog buruk aku ini... So, apa kata korang layan serba sedikit gambar2 proton inspira ini ....sgt smart okeyh.....ape, tak cayer?? Korang tgk ni.......











Haaaa.........betol tak aku ckp.....smart kan kereta ni....kalo aku berduit gerenti aku beli lah punyerr......:))


4 comments:

  1. smartnya .... tak sabar mau beli ... huuu... mau jadi engineer cepat ....

    ReplyDelete
  2. @hanim: cepat2 lah jd engineer...amin..

    ReplyDelete
  3. wah
    besa nye cite2 kak emi
    ami pakai myvi je kot
    tak mampu la nkbayar bulan2 kt PTPTN lagik
    adik beradik lagik
    umah sewa lagik~
    sakit wo~

    ReplyDelete
  4. @ami: cite2 mmg tinggi..ahaks!
    myvi pun ok gak..idaman gak tu...hik3x..

    ReplyDelete

Terima kasih la comey..comey sekalian..:)