Followers

Friday, December 3, 2010

Robek Hati Ku...

Klik untuk kejelasan yang nyata


Lepas tengok je keputusan tu....hancur hati ku... mengenang dikau...menjadi keping-keping setelah kau pergi..... Huarrrrr.....robek hati ku....korang tahu tak robek tu aper?? Apa? tak tahu?? arghh...tak tahu sudah! pi main jauh-jauh....aku ngah marah ngan sedih ni tauu.....grrrr~

Sedih sangat-sangat ni...ingatkan ada la rezeki kat sini....sekali hampehh daaa....memang la pada mula-mula nya aku tak berapa nak berharap sangat....tapi kalau betul-betul dapat, ofkos la bersyukur sesangat kan....

Hmm...Tak apa la...aku redha aje la. Dah bukan rezeki aku kot? Lepas ni aku back tu normal la celik je mata, buka tenet pastu masuk laman sesawang job seeker...pastu pilih je mana-mana job yang berkenan di hati. Yang ini pun satu hal....entah bila nak panggil aku interview....semua under consideration jekk.....sedeyyy tawww....nasib badan la kan jadi penganggur terhormat ni....entah bila la dapt jadi engineer...T___T

Malam ni aku nak topup sabar banyak-banyak......buat bekalan hari esok. Konpem makcik aku akan kol aku lah punyer nak tanya dapat ke tak panggilan interview KPLI tu.....sebab anak dia a.k.a.kazen aku pun tak dapat gak...kah kah kah....



DUNIA BELUM BERAKHIR.....TAPI KENAPA DUNIA NI ASYIK TAK ADIL JEKKK.....*sigh

4 comments:

  1. sabar cik Emy..sabar..
    sila cuba lagi..
    dan lagi..
    dan lagi....
    dan lagi.....
    dan lagi.......

    ReplyDelete
  2. sabaq.... ayat untuk diri sendiri jugak....

    ReplyDelete
  3. wah, J-Qaf... :) xpa2, sabar ja... semoge kesabaran tu diberi ganjaran yg lebih mantap lagik! :)

    ReplyDelete
  4. @aujinz
    lagi dan lagi.....byk tu.....lama-lama umur pun dh expired x layak nk mohon...huhu

    @hanim
    sabar ya hanim....T_T

    @Mujahadah
    mintak pra-sek tapi tak dapat....sedeyyy...:((

    ReplyDelete

Terima kasih la comey..comey sekalian..:)