Followers

Tuesday, December 14, 2010

Tepung Bungkus



Tepung Bungkus. Korang pernah makan tak??



Dah lama tak makan.

Baru je sebut dalam hati....tup..tup..mak pi beli kat pasar malam.




Ke korang panggil lain kueh ni?? CE panggil tepung bungkus je....hi hi






Berintikan kelapa yang digaul dengan gula melaka.....kot?



Dapat gak merasa...kikiki..

Sekali try..test....nyumm....nyummm...jawabnya bila dah masuk mulut.

Harap maaf....sebab daku tak cukup makan satu bungkus yang cinonet itewww...ekekeekee...



p/s: sila abaikan teknik pengeditan gambar yang huduhhh iteww....tak cukup duit nak beli dslr lagi...T.T

7 comments:

  1. Memang favorite. My mom suka buatkan...

    ReplyDelete
  2. SALAM,
    SEDAP KUIH NI. KAT PASAR MALAM ADA SELALU JUAL.

    ReplyDelete
  3. yan:
    it's my favorite too..he he

    little_teddy:
    aikk...teddy pun makan kueh ni? hik hik...:p

    luahfikiran:
    wslm dato...
    mmg sedap kueh ni kan...mak sy ckp inti dia memakan masa kalau nak buat...:)

    cik lyndawawa:
    nehi..nehi....itu tepung bungkus la..
    kueh koci rasa dia lagi kenyal-kenyal..tp tepung bungkus tak..guna tepung beras + garam kalau tak silap la..he he

    ReplyDelete

Terima kasih la comey..comey sekalian..:)