Followers

Monday, November 22, 2010

BLOGGER IN DA HOUSE : KHAS BUAT BLOGGER BARU

Sila klik pada gambar di atas untuk keterangan lanjut....:))


Tu diaaa...En. Ben Ashaari kita ada membuat segmen baru di blog beliau iaitu BLOGGER IN DA HOUSE : KHAS BUAT BLOGGER BARU. Segmen ini bertujuan untuk memperkenalkan blog-blog baru. Tanpa melengahkan masa, Cik Emy pun turut sama nak join segmen ini. Sesuai la kan dengan blog Cik Emy yang baru nak menapak ni....ehehe..:))

Untuk pengetahuan anda semua, blog cik emy baru sahaja nak menapak di arena blog. Blog EMYMILIA | MY BLOG dengan tredmark nya "Ini Bukan Igauan Tapi Sekadar Picisan Kehidupan" baru sahaja berusia 2 bulan 3 minggu 2 hari. Bak kata orang blog masih hingusan lagi...

Tujuan asal untuk berblog hanyalah sekadar suka-suka bagi mengisi masa lapang selepas berjaya menamatkan degree di UTHM. Tapi lama kelamaan terasa begitu teruja sekali nak berblog hinggakan kekeringan idea untuk meng'update' entry...

Memang terasa seronok dengan dunia warna-warni blog ini. Pelbagai pengalaman dan pengajaran dapat diperolehi di samping dapat menambah kenalan di alam maya. Bermula dengan ilmu zero, cik emy kayuh perlahan-lahan untuk mengutip ilmu berblogging dari bloggers yang sudi berkongsi ilmu. Akhirnya segala ilmu2 tersebut dapat membantu cik emy dalam seharian berblogging. Terima Kasih diucapkan kepada anda yang sudi berkongsi ilmu.

Sebenarnya tiada apa-apa yang istimewa di dalam blog EMYMILIA | MY BLOG ini...Sekadar berkongsi apa yang cik emy rasa dan fikirkan. Tak kurang juga berbicara tentang apa sahaja yang berlaku di sekeliling cik emy ini dan juga kehidupan personal cik emy sendiri.

Sungguh berbesar hati sekiranya anda di luar sana sudi singgah dan menjeguk ke pondok cik emy ni....Sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah Taala dan yang buruk itu datangnya dari cik emy sendiri.

Salam Perkenalan Daripada Cik Emy......:))


13 comments:

  1. bagus2! sy ni wlupon dh staon ada blog still cm baru bape hari gk.. hehe

    ReplyDelete
  2. salam perkenalan...yea saya tau saya comey..haha

    ReplyDelete
  3. hehe kite br dtg blog awk. awk newbie ye!
    chaiyok2 ye! blog awk chantek! hee.

    ReplyDelete
  4. hai hai salam perkenalan! :) dah folo :)

    ReplyDelete
  5. salam ziarah dari blog ben...

    datang guling2 melawat blogger baru kat sini... (^_^)V


    Jom guling-guling disini pula:

    Azrul Hisham -My Real Life

    ReplyDelete
  6. salam perkenalan ^_^
    j0m lawat bl0g atul :)

    ReplyDelete

Terima kasih la comey..comey sekalian..:)